10 Nisan 2014 Perşembe

KEÇE KAPI SÜSÜM

            İstanbul’a seçim zamanı taşındığımız için kaydımızı bir türlü aldıramadığımızdan seçim için de Ankara’ya gittik. Seçimden bir hafta sonra da kuzenimin düğünü olduğundan gel-git yapmayalım dedik ve o bir haftayı  sürekli özlediğinden yakınan anneanne ve babaannelerimizle geçirdik. Babaannemizdeyken bir gün komşumuzla kızılay’a gittik. Kızılay’dan kendime çok tatlı keçeler aldım. Bir süredir evimize kapı süsü yapmayı düşünüyordum ama daha İstanbul’da neyi nereden alacağımı bilmiyorum. Keçelerimi buradan alayım evde uğraşırım demiştim ama umma gel benim yanımda yap deyince onun da keçelerinden kullanırım diye düşündüm. Aslında üzerinde isimlerimizin yazdığı bir kapı süsü düşünüyordum ama Faruk Abi isim yazmamın pek doğru olmadığını söyleyince mantıklı geldi ve üzerinde hoş geldiniz yazmasına karar verdik. Beraber netten modellere baktık,  sonrada birkaç modelin karışımı bir şey yapmaya karar verdik. Benim sürekli şöyle mi yapayım böyle mi sorularımdan sıkılan umma en son off süüme sorup durma çizmeden kessen bile keçede her şey güzel duruyor dedi. Ne kadar haklıymış..
        O gün gece üçe kadar tüm şablonlarımı kestim ve ertesi günde elyaf konulacaklara elyafını koydum, diktim, yapıştırdım.  En son ablamla kuşları yerleştirdik ve sonuç harikaydı.
            Keçeyle ilk defa uğraştım ve asla bu kadar zevkli olacağını tahmin etmedim. Hatta keçeye karşı önyargılarım bile vardı. Hem şekil vermesi kolay hem de inanılma eğlenceli. Keçeyle hala tanışmamışlara benden bir tavsiye DAHA FAZLA GECIKMEYIN ;-)