28 Haziran 2014 Cumartesi

ev gezmesine giderken

   Bugün bloguma bir girdim daha önce bahsettiğim sorundan eser kalmamış,  onun mutluluguyla kim ne yapmis soyle bir bakti  yorumlarimi da daha sonra ince ince inceleyip eklemeyi düşünüyorum.  Blog actiktan sonra beni en cok mutlu eden sey yorumlar oldu. O yuzden yorum yapmayi seviyorum......
     Diye baslamisim gecen aksam. Bir bahaneyle başından kalktım ve bir daha oturamadim. Yaziya baslama amacım misafirlige götürdüğüm hediyelerimdi. Gttigim yerlere ufak tefekte olsa bir şeyler götürmeyi seviyorum. Ozellikle el emeği bir hediye hazırladımsa cok mutlu oluyorum.
         Daha once burada yayinladigim kapı süsünü allayip pulladim. Yanına birde evin Nisa sı icin fotograf cercevesi hazırladım. Zaten çok harika bir pasta yapmıştım. Gerçi tadına bakıncaya kadar boyle düşünmüyordum ama olsun.
      Pandispanya nın tarifini buradan, kremamin tarifi de buradan tarifler süperdi.  Arasi Muzlu üstü kirazli ve bitter cikolata rendeli, kenarlari ise rulokatli pastam hazir pastalara bin basardı. Sadece kremasini bie dahaki sefer 4 bardak sutle yapsam daha kıvamlı olur diye düşünüyorum.
        Evin sahibi de bize guzel bir tabak hazırlamış yaprak sarmalari harikaydı.  Zaten daha once de sarmalarindan yemiş ve hayran kalmıştım.  Ellerine sağlık Ayşe abla diyorum:-)