9 Haziran 2014 Pazartesi

meyveli kup

   Birkaç gündür yazamadım bloga girip bakacak vaktim vardi ama  yazmak icin daha sakin zamanlari tercih ediyorum. Düne kadar Ankara'daydik. Şimdi Konya'dayiz kizimla beraber. Artik o kadar cok şehirler arasi geziyoruz ki dengemiz şaştı desem yeri. Hop Istanbul'dayiz, hop Ankara'da , hop Konya' da ama artik bu hizli hayat beni yormaya basladi. Giderken kardesimi de yanimda gotureyim diyorum. Hazir okullar tatil olmusken biraz bana arkadas olsun
     Ben evinden dolabindan tatlisi eksik olmayanlardan değilim, birkac gun arka arkaya tatli yemesemde aramam ama geçenlerde bu durumu abartmisim akşam yemeğini yerken canımızın tatli istediğini farkettik hemen ne yapabilirim diye dusundum ve cupcake yaparken yarilarini kullandigim toz santilerle meyve kupumuzu hazirladim. Bardaklar buzluga koydum çünkü  meyve kuplarimizi dolapta sogutacak zaman yoktu. Santiyi cirptim meyveleri dogradim ve bir sira santi bir sira meyve olacak sekilde koydum meyve kupumuz hazirdi hem bizim tatlı ihtyacimizi karsiladi hemde tadina bayildik...