21 Haziran 2014 Cumartesi

kutularım ve kokum:-)

      Önceki yazımda da bahsetmiştim yoğun günler geçiriyorum. Bloga girip çıkıyorum ne var ne yok bakıyorum daha doğrusu nedense bakamıyorum çünkü nedense sayfamda sadece son paylaşılan yazıyı görüyorum kim ne paylaşmış haberim olmuyor.  Bu sorunu nasil aşacağımı da bilmiyorum:-(
       Ablamı bugün uğurladım ama o kadar da buruk değilim çünkü küçük kardeşim bayrama kadar yanımda. Ablam buradayken beraber gorumcemin düğünü icin kıyafet baktık açıkçası kıyafet almanin bu kadar zor olacagini hic düşünmemiştim. Gerçi bir kiyafet begendim ama bakalım artık... Eğer ki alırsam fotoğrafını direk sizinle paylasirim ama ben sizinle dondurma yemek icin oturduğumuz şirin mekandan aldigimiz kutuyu paylaşayım diyorum:
 Yukarida gordugunuz uc kutudan buyuk kalp seklindeki kirmizi kutuyu ablam icinde cok sik bir tulbentle beraber kandil hediyesi olarak vermisti. Gümüş kutu ise dogum hediyem olan tektasin kutusuydu. Aldığım da notalı olan...
  Yine ablam buradayken aldigim oda kokusunu da sizlere sunuyorum: