2 Haziran 2014 Pazartesi

hediyelik kutular

   Uzun suredir evimizin azcik asagisinda bulunan tuhafiyeden bahsetmeyi düşünüyordum.  Normalde tuhafiyelerde aradigim seylerin birini bulsam birini bulamam. Ama bu tuhafiyede gercekten ne ararsam var ve oyle absurt fiyatlari yok gayet uygun bir yer. Oraya girdigimde kanavicelerim icin muline ip ariyordum. her markanin muline ipligi, renk renk keceler, cesit cesit kurdaleler, tuller neler neler... kendimi kaybettim resmen iceride
     Neyse efendim size asil bahsetmek istedigim on yillik arkadasima ilk defa dogum gunu hediyesi gonderecegim onun heyecani var uzerimde blog actigimdan beri herke birbirlerine hediyeler gonderiyor cekilisler falan ben neden gondermeyeyim ki dedim ama tabi bir de bir gonderme bahanesi ve gonderecek kisi aradim. Betul on yillik arkadasim dostum her dogum gununu mutlaka kutlarim ama simdiye kadar hic dogum gunu hediyesi almisligim yoktu. Bu da arkadasligimizin da blogumunda ilk hediyesi olacak.
    Aslinda canta yapmayi dusundum ama o kadar vaktim yoktu. Biraz gec akil ettim cunku.keceyle baska neler yapabilirim derken sevgili elizim de rastladigim bu sirin kutulardan yapmaya karar verdim. Siz de yapmak veya yapilisina goz atmak isterseniz buraya tiklayabilirsiniz.
      Cok kolaylikla yaptigim kutularin uzerini susledim, notumu yazdim, lavanta kesesi ve bir kac deniz kabugu ekledim ve eski tabletimin kutusunu yapiskanli kagitla kaplayip icine yerlestirdim. Gule gule git guzel hediyem..
 
Bunlar cok sevgili kecelerim:
hediye kutularim:
kutunun icindeki gorunumu: