14 Temmuz 2014 Pazartesi

iplerin karışmasına son!

    Sonunda uzun suredir aklımda olan bir projeyi gerçekleştirdim. Etamin iplerim bana kalsa gayet düzgün duruyordu ama kucuk cadının en buyuk zevki onları çekiştirmek ve dolayısıyla birbirine dolamak,.. Bıkar diyordum ilk başlarda sürekli yeniden yeniden sarıyordum ama ne çare... Sonuç olarak o bıkmadı ama ben bıktım. Ne yapabilirim diye bakınırken dil çubuğu ve tahta mandallara sarıldığını gördüm.  Mandallar pek mantıklı gelmedi ama dil çubuğu iyi fikirdi. Hemen eczane ve medikallere sordum ama bulamadim:-(
   Can sıkıntısı ile evde düşünürken kulak çöplerinin de pekala işe yarayacağını düşündüm ve hemen işe koyuldum daha doğrusu koyulduk. Eşim kardeşim ve ben bir gece ve bir gündüz aralıklarla sardık ta sardık. ..
     Sararken şu meşhur ikea taklidi renkli saksılara koymayı düşünüyordum ama o hem çok derindi hem de şeffaf bir şey daha çok işimi görürdü. Plastik kaymak kutularım bir ise yaramak uzere kenarda bekliyordu.
 TA TAAAM: