12 Temmuz 2014 Cumartesi

karnıyarık

    Efendiiim kabağın karnıyarığı yayınlanır da hic karnıyarığın aslı yayınlanmaz olur mu? Ben de size böyle dedirtmeyeyim istedim. Ve hiç vakit geçirmeden sizinle paylaşayım istedim.
    Kayinvalidem karnıyarık yaparken patlıcanları fritoz de kızartırdı. Biz taşınırken fritoz almadık. Tencerede kızarır diye düşünüyordum ama karnıyarık yapmaya karar verdiğimde elimde tencereme sığmayan patlıcanlar vardi. Ben de patlıcanlarımı söğürmek zorunda kaldım.  Ben of nasıl olacak diye kendimi yerken üstelik bu yemeği misafirlere nasıl koyacağım derken ve karnıyarığa sıra gelinceye kadar zaten doymuş olup hepten yemeyecekler diye üzülürken TA TAM birden aaa bu çok güzel çok hafif olmuş diyen karnıyarığı yemeye başladı.
     Tabi karnıyarığın o hâliyle hem daha kolay hem daha lezzetli olduğunu farkeden benim için de vazgeçilmez bir yemek oldu. En güzeli ise kayinpederimin -ki kendisi çok zor yemek beğenir- son gelişinde yediği karnıyarığın " hayatında yediği en güzel karnıyarık" olduğunu söylemesiydi.  Tabi ki yüzüme değil ama olsun bunu duymak bile çok özeldi.
      işin sırrını isteyenlere "bir tutam sevgi ve bolca istek" serpin lütfen. ..