11 Temmuz 2014 Cuma

profiterol de yaptım

     Uzun bir aradan sonra blogumda paylasacaklarim iyice birikince dedim ki artık yazma vaktidir. kendine gel :-)
      Baştan değil de sondan başlayayım dedim. Dün iftara davetliydik. onceki gun de bir davetteydik. onceki gun giderken baklava götürdük. diger davetli de baklava getirmiş ev sahibimizde tatli yapmış.  İlginç bir durum çıktı ortaya. Dün o hataya düşmek istemedim tatlimi kendim yapayim dedim Ramazan'a en cok profiterolu uygun buldum. Sevgili hobilemece de rastlayinca ya Allah ya Bismillah deyip.
     uzun zaman once de yapardım. Ama bir süre sonra artık zor gelmeye başlamıştı.  Meğer tarif değiştirmek gerekiyormuş ara ara. Cok kolay yaptım. Hediye götüreceğim tepsiye dizdim. Tüllere sardım.  Bence çok tatlı bir hediye oldu. Tarifim burada. Bu tariften 20 tane çıkıyor.