12 Temmuz 2014 Cumartesi

tütü etek

    Beni uzun süredir takip edenler bilir, üç ay önce kızımın dogum gününe epey hazırlanmıştım. yeni takipçilerim buradan göz atabilir.
    Yoğun istek üzerine tütü üzerine bir yazi yazayım dedim. Öncelikle belirteyim ki ben tütümü lastiğe bağlayarak yapmadım ve tek renkte değil,  beli ayarlanabilmesi de bir ayrıcalık çünkü bana öyle geliyor ki o lastiğe yapılan tütüler çocukların belini acıtır belki de acıtmaz bilmiyorum ama dedigim gibi içime sinmediği için lastik yapmadım onun yerine bebe yününden klasik üç zincir bir trabzan yaparak kizimin belinden biraz büyük dört sıra kemer ördüm. sonra alttan başlayarak bir açık bir koyu olacak sekilde tülleri bağladım,  Üstteki iki siraya alttakinin tam zitti olarak bağladım. ve en uste şifondan kemer geçirdim. Tütü hazırdı elbette ama bir tek tütü olmazdı.  Onun için önce taç yaptım kızımın bir bandına tülleri tütü yapar gibi bağlayıp hepsini ayni boyda kısacık kestim. sırta takılan kelebeklerden almıştım birde kelebekli çorap doğum günü kıyafetimiz hazırdı. Yapmak isteyenlere kolay gelsin. .