30 Ağustos 2014 Cumartesi

gelin çiçeği

   Bu başlık sizi sasirtmasin kendim icin yapmadim daha once bahsetmiştim arka arkaya düğünlerimiz var diye. Onlardan biri de kardeşimindi. Ve onun gelin çiçeğini ben yaptım.  Ne kadar guzel olduğu size kalmış ama biz çok beğendik.
    Ben kendi gelin çiçeğimi gelinlikçinin insafina bıraktığım için elimde salak bir çiçek taşımak zorunda kalmıştım. O yuzden kardeşime canli gelin çiçeği yaptırmasını söylüyordum ama canli çiçek solduktan sonra çok ta şık olmuyor diye de düşünüyorduk. Ben de blog yazarlığına başladıktan sonra herkesin kendi gelin çiçeğini kendi yaptığını görünce ani bir kararla senin çiçeğini be  yapıcam dedim. Dedim demesine ama çiçekleri bir türlü bulamadım,  euro flora dan alırım diye düşünmüştüm ama orası ilginç bir şekilde yaz dönemi boyunca kapalıymış. Ben tam vazgeçtim derken şu küçük gülleri kullandıklarını öğrendim kardeşim de ben bulurum o çiçekleri diyince bana da yapması düştü. Ortaya da bu görüntü çıktı: