5 Ağustos 2014 Salı

kahve keyfimiz

    Uzun süredir ayrı kaldım blogumdan sürekli girip çıktım ama bir türlü paylaşım yapamadım.  Aslında sizinle paylaşmak istediğim bayram hazırlıklarım vardi ama foto cekmeye fırsat bulamadığım için kaldı maalesef:-(
    Geçmiş bayramınız kutlu olsun, biz bayramda Ankara-Konya-Ankara yaptığımız icin yoğun ve yorucuydu. Üstelik bir de kızım iki azı dişini aynı zamanda ve tam yedi gun boyunca hasta olarak çıkarınca ×7 kat zorlandım,  neyse ki geçti.  Seçimden sonra da düğünlerimiz için tekrar onbeş günlük yoğun bir döneme giricez ve yine bavullu günler başlayacak,  şimdiden onun stresini yaşıyorum.
     Ama inşallah düğünleri hayırlısı ile atlatirsak size evimi gezdirme düşüncelerim var. Takipçilerim bilir yakin zamanda buraya taşındık ve evimin oturma odası ve salonunu daha almamistik,. Bu hafta sonu oturma odasını hallettik, dönüşümüze gelirse sizlerle paylaşayım istiyorum.
      Ve yine daha önce bahsetmistim istediğim bir kıyafet vardı onu aldım o da düğünden sonra sizinle ;-)
    Son olarak asıl konumuz kahvemiz... Bunda ne var diyebilirsiniz ama biz evimizde üstelik balkonumuzda baş başa ilk defa kahve içtik dün gece sizinle paylaşmasam rahat edemezdim :-)