9 Ağustos 2014 Cumartesi

SOS

     Bugün kendimi blog okumaya kaptırdım, nasıl mı
     Şöyle ki;
     bir blog gördüm çok akıcı geldi onun üşenmeyip beş altı yıllık geçmişini okudum. Sonlara doğru artık bitse diye okurken o blogun başka bir bloga verdiği linke geçtim çıkan blogu sonuna kadar okudum oradan bir başkasına derken en sonunda tum olay örgüsü gitti "ya anlamadım ben şimdi bu evlenmemiş miydi niye boşanma davası anlatıyor yoksa annesigil mi boşandı yok kendisi boşanmış iyi de çeyiz postları bu blogda değil miydi" cinsinden sorular kafamı karıştırmaya başladığı zaman önce durumu çakmadım ama sonra sorular da bulanmaya başlayınca dur Sümeyye kendine gel deyip bu işe bir son verdim. Son verdim vermesine ama hala bir  yanım haydi demiyor değil duymazdan geliyorum yoksa iş içinden çıkılmaz bir hâl alacaalacak. Hangi bloglara baktın derseniz onlar şimdilik bana kalsın yanlış anlaşılmasın baktığım blogları çok sevdim ama içerikten yukarıda bahsettiğim için adlarını vermiyorum tabi birde neye baktığımı hatırladığım gerçeği var ama olsun:-)
   Ayrıca çok sevgili yorum yapanlarım ya da sadece bu ne yazmış diye bakanlarım kaç zamandır çözemediğim bir problemim var ve yardımlarınızı bekliyorum
   Şu ki taşınırken beyaz eşyayı arçelik ten aldık bulaşık makinesi ve buzdolabının cok iyisini almadım ama çamaşır makinem ve fırınım gerçekten iyi gel gelelim iyi olmasıyla iş bitmiyor Istanbul un suyundan mıdır bilmiyorum çamaşırların lekeleri 90 derecede çıkmıyor soda kosla karbonat sirke kireç çözücü denememe rağmen persil marka deterjan kullanıyorum yumuşatıcıyı bimden alıyorum ama ne çamaşırlar güzel kokuyor ne de beyazlıyor.
Lütfen varsa bir öneriniz denemeye hazırım..
Bu yazının sonuna kadar sabretmiş arkadaşım yorum yapmadan geçme:-)