17 Eylül 2014 Çarşamba

17 eylül

   Eylül'ün on yedisi canımın, cananımın, herşeyimin doğum günü. ...
   Ablamın...
   Hayattaki ilk öğretmenimin, rehberimin, yol arkadaşımın doğduğu gün. ..
   O bire başladığında daha dört yaşındaki bana okulda öğrendiği fişleri öğretmeye çalışır,  bilemezsem kızardı:-) Ben hiç ondan eksik kalmayım isterdi demek ki.. Bunu o kadar çok istemiş ki gelin olurken ben de yaninda gelin oldum:-)
   Ben sekize giderken daha okul başlamadan bana oyle bir ders programı hazırlamıştı ki dersaneye gidenlerden com daha iyi bir seviyede başladım.
   Ve ben üniversite sınavına hazırlanırken hamileydim ve bana en büyük cesareti yine o verdi, dersaneye gitmem için cesaretlendirdi, yeri geldi kendi dersini bırakıp benim sorularıma baktı.
   En onemlisi bu blogu açmamı da o sağladı.
   Ablam bugün ayrıyız. Sanma ki bu ayrılık baki... Bir gün gelecek yine altlı üstlü komşu olacağız inşallah.
   Canım iyi ki doğmuşun iyi ki ablam olmuşsun....
   Iyi ki en iyi arkadaşım olmuşsun. ..
   Seni çok seviyorum cümlesi benim sana sevgim karşısında anlamsiz kalır emin ol...