3 Eylül 2014 Çarşamba

düğünde ben

      Daha önce bir kaç kez bahsetmiştim almak istedigim bir kiyafet, aldigim bir kiyafet , düğünde giyecegim kıyafet diye. Bu postumda sizinle o kıyafeti paylaşacağım.
       Düğün için kıyafet bakarken fatihte muhtaroglu-erolok mağazasında tam burda da yok diye çıkarken önce rengiyle dikkatimi çekti. Ablamla baktık, beğendik, fiyatini sorduk uçuk bir fiyatti. Tüm gün dolaştık ama onun gibi bir kıyafet bulamadik gün sonunda tekrar baktık tekrar beğendik ama fiyati düşündürüyordu. Bir türlü emin olamadık bir de ablamla aynı kiyafeti begenince hangimiz alırız ikimizde alsak nasıl olur diye düşüne düşüne tam bir ay geçirdik.  En sonunda benim cananim Sümeyye sen al ben vazgeciyorum dedi. Ben de aldım.
    Kıyafetim erolok markalı tasarım bir kıyafet... Çok severek aldım düğünde de zevkle giydim. Hala fiyati içime sinmese de bu harika şey artık benim:-)
fotoğraf düğünden sonra çekildiği için etraf dağınık ve evet biliyorum yüzümü daha mantıklı bir şekilde kapatabilirdim ama bu kadar becerdim kusura bakmayın :-)