21 Eylül 2014 Pazar

güneş ülkesinden gelen hediyelerim

    Uzun zamandır niyetlendigim postum şimdi karşınızda. ..
    Hepinizin bildiği üzere morlu mutfak bir hediye etkinliği düzenlemişti. Ve biz güneş ülkesinden ile eşleşmiştik. Hediyelerim geleli bir hafta falan oldu ama ben fotoğraflarını ancak ayarlayabildim. Gelelim hediyelerime:
 

ve hediyelerini o kadar güzel notlarla göndermiş ki açıkçası ben çok mahcup oldum. Bir şal göndermiş ki böyle sıcacık sarıp sarmalıyor...
O kadar tatlı kalemler göndermiş ki ben onları kullanmaya kıyamam...
Bir krem göndermiş ki eminim çok işime yarayacak. ..
Öyle güzel renklere sahip bardak altlıkları göndermiş ki bardaklarima cok yakisacaklar...
Ve bir kuş göndermiş ki koyacak yer bulamadım koyduğum her yer kuşun güzelliğine karşın soluk kaldı.
Ve son olarak bir çerçeve göndermiş ki direk yatak odamda yerini aldi...
unutmuşum bir de papatya kokulu hikayeler kitabi vardi ki okudum bitti bilr:-)

   Çok tesekkur ederim güneş ülkesi:-)