25 Eylül 2014 Perşembe

uyumayan çocuk nasıl olur

    Ey okuyucu bu yaziyi özellikle yazıyorum ki dünkü yazıma bakıp aa birde çocuk uyumuyor diyor ayol yatırtmıyormuş ki deme diye..
    Öncelikle dün bloguma yazımı girdiğim sıralarda eşim hihaho çocuk uyudu gece benim diyerek yataktan kalktı ben de onu sıkı sıkı tenbihledim. Televizyon açma, açarsan da sesini kıs falan diye Allah için eşim sözümü dinler. Tabi ki gidip tv açmadı, onun yerine tv den daha yakın olan pc yi açtı ve dizi izlemeye başladı, ben çocuğu sallıyorum uyanmasin diye o izliyor da izliyor sonunda dayanamadım kalktım vay efendim sen ne yapıyorsun demeye, demeye dedim de kız da uyandı sonra yeniden bir uyutma girişimi ama uyumayan bir çocuk,  üçü gördüm o uyusun diye beklerken uyumuşum sabahın erkeninde de ayaklandık. Yani anlayacağınız berbat bir gece geçirdim. Olsun bugun yine ayni taktikle sadece biraz daha geç geçtik yatak odamıza onu çeyrek geçe falan buçuga kadar mutlu mesut oynadık sonra hadi yat, niye yatmiyosun, nerde hata yapiyoruz, her cocuk mu boyle, kızım çekme saçımı, doktora gidecem, ısırma yeter, bağırma çocuğa, git git sensiz de uyuturumla biten bir bucuk saatin ardından tum organlarım iflas kararı alıyordu ki on ikide kızım uyudu...
    Yıldım mı yılmadım ey okuyucu o çocuk dokuz dokuz buçukta uyuyacak ama nasıl bilmiyorum eger ki biliyorsan ben denemeye hazırım.
   Ha unutmadan uykusuz anneler kulübü diye bir yere katıldım ama oradaki annelerin dertleri uyuduktan sonra gece üç beş yedi onyedi defa uyanan çocukları hepsine deliksiz geceler diliyorum ama Allah aşkına ben ne yapayım çocuğun uyuma saati iki buçuk uyanma sekiz dokuz arada kalan tüm gece boyunca da yarı uyanık hâlde emen ya da sallanan bir çocukla geçiriyorum geceyi. Gündüz uykusu mu o zaten bir saat ben şöyle iki bloga bakarken bitiyor....