2 Mart 2015 Pazartesi

çarpı işi aşkına

    Merhaba;
    Çarpı işi aşkımdan bahsetmiştim daha önce. Evet, bu çarpı işi halamla ortak zevkimiz. Kız halaya... lafını doğrularcasına.. Gerçi onun sabrına hayranım ben kısa sürecek projeleri seviyorum şimdilik. Ve evimizin yakınındaki ''bizim tuhafiye''den de bahsetmiştim daha önce. Perşembe günü hava güzeldi,  kızımla yürüyüş yaptık, tuhafiyeye de şöööyle bir uğrayalım dedik. Ben ne ara elli liralık ip ve kumaş aldım onu anlayamadım bir türlü bu kadar az çarpı işi işlerken üstelik. Tamam netten bir sürü şablon bulduğum doğru ama işlemek mi.... Kızımdan, kendimden ve derslerimden fırsat bulsam işleyeceğim ama.... Bir de kızımın ve süt kızımın odalarına örtü takımı yapmayı planlıyorum ama hala emin olamadım nasıl bir şey yapacağıma, aslında daha önce karar verip bir şablon indirmiştim ama tablet resetlenince uçtu o da ve şimdi ulaşamıyorum bir türlü. Neyse düşüneyim biraz daha..