4 Mart 2015 Çarşamba

kemalpaşa tatlısı

    Merhaba blogum;
    Kemalpaşa tatlısı yaptım. Ne ilginç bir adı var, neye binaen bu ad konuldu merak ettim. Ne ilginç tatlıdır kemalpaşa... Benim gibi yurt geçmişi olanlar iyi bilirler aslında çok karşılaşılan hatta bıktıran bir tatlıdır. Yemekhanede kemalpaşa görünce bıkan çok kişiyizdir. Yurtta bıktığımdan şimdiye kadar hiç yememiştim ama evde nereden geldiğini bilmediğim bir paket kemalpaşa bana göz kırpıp duruyordu. Aslında bisküvili pasta yapmaya niyetlenmiş ben sütün yetmeyeceğini anlayınca bu paketin vaktinin geldiğini anladım. Yapması çok kolaymış yurt yemekhanelerinde bu kadar sık piştiğine şaşmamak lazım. Muhallebiyle ikram edenler var biliyorum ama ben o kadar tatlının ağır geleceğini düşünüyorum. Aslında dondurmayla ikram etmeye çok niyetlendim ama mevsim şartlarından ondan da vazgeçtim:-)