8 Mart 2015 Pazar

Umma'nın kapkekleri

    Merhaba blogum;
    Bu kapkekler yapılalı üç sene falan oluyor aslında. Bugün picassa'yı kurcalarken bulum. Bu çok tatlı şeyleri ablam misafirleri için yapmıştı. O zaman hamileydi ve yanılmıyorsam finalleri de vardı. Ama öyle güzel bir sofra hazırlamış ki iyi ki fotoğrafını çekmiş dedim. Bu kapkeklerin kekleri de çok özeldi öyle bildiğimiz kek değildi. Keki özel olan kapkekin kreması hiç kremşanti olur mu:-) Onun için de özel uğraşmıştı. Şimdi tariflerini bulamayacak olabilirim ama tadı hâlâ damağımda. Benim de ilk kapkek yeme deneyimim olduğu için mi bilmem muhteşem gelmişti bana..
    Ve evet ısrarla KAPKEK. Tabi ki doğrusunu bliyorum ama bana böyle doğru geliyor.
    Aslında Umma'nın bu ilk kapkek macerasıydı. Daha süper kapkeklerde yaptığını yiyenlerin hayran kaldığını da duydum. Tadına da baktım. Evet üşenmemiş, Ankara'dan buraya kapkek göndermiş. Ama ne yazık fotoğrafları yok bende. Eh bulursam paylaşayım seninle de...
   Bu rüya gibi kapkekleri gururla sunuyorum:-)