20 Mayıs 2015 Çarşamba

yeni bir alana yönelsem

    Merhaba
     Neredeyse bir buçuk senedir blog yazıyorum, daha çok okuyorum. Kabul ediyorum en sevilmeyen okuyucu tipiyim:-) Zira yorum yapmıyorum pek. Bunun içindir ki çok bilinmeyen bir bloğum var. Bazı bazı yazılarım yorum alır. Ben o yorumları ince ince incelerim her harfine sevinirim:-)
     İki yaşında bir kızım olması sebebiyle anne bebek bloglarının müdavimiyim. Gebelik günlüğü, doğum hikayesi, meme serüveni hepsini ilgiyle takip ediyorum. Hani anneler doğum hikayelerini anlatmaya bayılırlar ya acı da olsa tatlı da olsa. Benim de anlatmaya bayıldığım bir doğum hikayem var. Tanıdığım herkesin darısı benim başıma dediği türden hem de:-)  Bu hikayemi çok bilinen bir anne bebek bloğunda paylaşmak istedim. Ama bilmiyorum blog sahibi hikayemi beğenmedi. Ya da tarzımı beğenmedi, belki yoğunluktan fırsat bulamadı. Sonuçta hikayem hâlâ yayınlanmadı. Ama benim içimde şimdi kendi bloğumda hikayemi yayınlamak, kızımı anlatmak bloğumu anne bebek bloğu yapmal isteği var. Çok az sayıdaki sevgili okuyucularım ne dersiniz yapsam mı?