16 Mart 2015 Pazartesi

kız kardeşlere özel:-)

   Merhaba blogum;
   Kızkardeşim Fatıma artık mutfağı merak etmeye başladığında ona bir tarif defteri hazırlamıştım. Kendi denediğim tam tutan tariflerden oluşan. Arkasına mutfak tüyoları yazmıştım. Nasıl da uğraşmıştım, özenmiştim ince ince... Kız kardeşi veya ablası olmayanları çatlatmıştı bu defter. Böyle bir hediyeye hayır demeyeceğini ima eden çok kişi olmuştu etrafımda ama bu sadece küçük kız kardeşlere özel bir hediyeydi:-) Uzun zamandır paylaşmak istiyordum bu güne kısmetmiş. O da çok beğenmiş çok mutlu olmuştu zaten. Böyle bir ablaya sahip olmanın çok özel birşey olduğunu söylemişti. Eğer ablaysanız bilirsiniz zaten bu iltifatın değerini. Şimdi daha da büyüdü Fatıma, o defterinde sanırım büyümesi gerek, bir defter daha hazırlayayım en iyisi ben. Daha genç kızımsı.. Hmm aklımdan müthiş bir şeyler geçiyor. Yapar yapmaz size göstereyim ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sevgili okurum;
lütfen yorum yap ne düşünüyorsun merak ediyorum